Въпреки, че търсих във форума не открих отговор на моят проблем. Става въпрос за следното: Когато е студена колата сутрин, паленето е без проблем, когато обаче двигателя е топъл стартера върти, но не пали, или ако запали двигателя е с много ниски обороти, но не тресе, ако подам газ също пали. Ако не подам газ докато паля трябва да повърти няколко секунди за да запали. Автомобила е този от подписа ми.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Проблем със запалването на двигателя.
Collapse
X
-
Проблема е решим с диагностика на място. Така във форума... сещаш се. Не става.Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
Първоначално публикувано от oem Покажи съобщениеПроблема е решим с диагностика на място. Така във форума... сещаш се. Не става.
Comment
-
Първоначално публикувано от Alamo Покажи съобщениеТова с диагностиката на място добре. Ама я споделете малко за тази диагностика. Тази с компютър през буксата дава резултат под 10% Хайде да направим една тема за добрата стара диагностика - вадиш температурен датчик, закачаш на мултицет, загряваш до 100 градуса и трябва да покаже еди кво си съпротивление, същото за дебитомер, ламбда сонда............всякакви глупости вкл. и термостатите.
Да вземем да нагласяме инжекторите с отверка..........sigpic
Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
147 JTDm 140-Малката манекенка
GT- JTDm 150
Comment
-
За допълнение ще добавя, че дебитомер, МПХ, ламбда сонда, свещи, лули са на не повече от година и са сменени с възможно най-доброто на пазара. Миналото лято са чистени инжекторите, сменян ангренажен комплект и зацепен по правилата. На мен също ми мина през главата за датчика на коляновият вал, но колата не гасне в движение, просто пали трудно когато е топла и то не всеки път, но от вчера все по-често.SUBARU OUTBACK 2.5i MY06
Comment
-
Не е датчик колянов валИ компютърната диагностика е напълно достатъчна.
Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
Първоначално публикувано от ksf Покажи съобщениеАз бих проверил първо датчика за температурата.
.."Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
-
Първоначално публикувано от oem Покажи съобщениеНе е датчик колянов валИ компютърната диагностика е напълно достатъчна.
Comment
-
-
Comment
-
Всичко е възможно по принцип, но така обяснено не прилича. А тука освен да се хвърля боб друго...?Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
И така, тази сутрин установих, че проблема се е появил и на студен двигател, прави го и на газ и на бензин като паля. Ходих на елкон естествено няма никакви грешки, температурният датчик отчита точно, датчика на коляновият вал би трябвало да дава други симптоми. Според майстора проблема е в рейката или в свещите, които са нови но на бързо им навъртях 10К км. когато ги поставяхме майстора изобщо не провери разстоянието на електродите. Свещите са дензо пауър иридум.SUBARU OUTBACK 2.5i MY06
Comment
Comment