Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем със запалването на двигателя.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем със запалването на двигателя.

    Въпреки, че търсих във форума не открих отговор на моят проблем. Става въпрос за следното: Когато е студена колата сутрин, паленето е без проблем, когато обаче двигателя е топъл стартера върти, но не пали, или ако запали двигателя е с много ниски обороти, но не тресе, ако подам газ също пали. Ако не подам газ докато паля трябва да повърти няколко секунди за да запали. Автомобила е този от подписа ми.
    Last edited by BLUE1; d.m.y г., 19:49.
    SUBARU OUTBACK 2.5i MY06

  • #2
    Някой нещо, а?

    mod edit: колега не пускай последователни постове. Против правилата на форума е.
    Last edited by fiore; d.m.y г., 13:26.
    SUBARU OUTBACK 2.5i MY06

    Comment


    • #3
      Проблема е решим с диагностика на място. Така във форума... сещаш се. Не става.
      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
        Проблема е решим с диагностика на място. Така във форума... сещаш се. Не става.
        Това с диагностиката на място добре. Ама я споделете малко за тази диагностика. Тази с компютър през буксата дава резултат под 10% Хайде да направим една тема за добрата стара диагностика - вадиш температурен датчик, закачаш на мултицет, загряваш до 100 градуса и трябва да покаже еди кво си съпротивление, същото за дебитомер, ламбда сонда............всякакви глупости вкл. и термостатите.
        Алфа 156 1,8ТС 1998г

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от Alamo Покажи съобщение
          Това с диагностиката на място добре. Ама я споделете малко за тази диагностика. Тази с компютър през буксата дава резултат под 10% Хайде да направим една тема за добрата стара диагностика - вадиш температурен датчик, закачаш на мултицет, загряваш до 100 градуса и трябва да покаже еди кво си съпротивление, същото за дебитомер, ламбда сонда............всякакви глупости вкл. и термостатите.
          Някъде в миналия век!
          Да вземем да нагласяме инжекторите с отверка..........
          sigpic
          Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
          156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
          147 JTDm 140-Малката манекенка
          GT- JTDm 150

          Comment


          • #6
            Аз залагам на датчик колянов вал...
            sigpicAlfa Romeo 156 1.8TS ГИ '98

            Comment


            • #7
              За допълнение ще добавя, че дебитомер, МПХ, ламбда сонда, свещи, лули са на не повече от година и са сменени с възможно най-доброто на пазара. Миналото лято са чистени инжекторите, сменян ангренажен комплект и зацепен по правилата. На мен също ми мина през главата за датчика на коляновият вал, но колата не гасне в движение, просто пали трудно когато е топла и то не всеки път, но от вчера все по-често.
              SUBARU OUTBACK 2.5i MY06

              Comment


              • #8
                Не е датчик колянов вал И компютърната диагностика е напълно достатъчна.
                Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                Comment


                • #9
                  Аз бих проверил първо датчика за температурата.
                  По това дето си написал изглежда, че мотора се дави когато е топъл, не, че това е единствената причина ама....
                  Alfa Romeo 156 2.0 TS `99

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от ksf Покажи съобщение
                    Аз бих проверил първо датчика за температурата.
                    ..
                    Аз също - преди когато си правех експерименти с потенциометър и температурата - когато на топъл двг зададях 5кома и екуто пускаше смес за 3-4 градуса темп на водата и се получаваше така.......обратното съшо е вярно.......но пак една букса трябва да се забие в обидито деба.....
                    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                      Не е датчик колянов вал И компютърната диагностика е напълно достатъчна.
                      И що да не е ... минимум

                      Comment


                      • #12
                        Други симптоми има .
                        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                          Други симптоми има .
                          ... "не е сигурно"

                          Comment


                          • #14
                            Всичко е възможно по принцип, но така обяснено не прилича. А тука освен да се хвърля боб друго...?
                            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                            Comment


                            • #15
                              И така, тази сутрин установих, че проблема се е появил и на студен двигател, прави го и на газ и на бензин като паля. Ходих на елкон естествено няма никакви грешки, температурният датчик отчита точно, датчика на коляновият вал би трябвало да дава други симптоми. Според майстора проблема е в рейката или в свещите, които са нови но на бързо им навъртях 10К км. когато ги поставяхме майстора изобщо не провери разстоянието на електродите. Свещите са дензо пауър иридум.
                              SUBARU OUTBACK 2.5i MY06

                              Comment

                              Working...
                              X